
Swilkenbridges DNA.
PER BERGSTRÖM
JAG BRINNER FÖR AFFÄRER Det är också viktigt att de människor som jag jobbar med ska ha liknande värderingar som jag – ”hel & ren” är uttrycket jag använder. Efter 7 år i sportbranschen (Tretorn, Puma, Dunlop & Slazenger) så har jag jobbat med försäljning och media (Airtime/ MTG TV, TV4 och MedEnt) i 17 år. De senaste 11 åren har jag tillsammans med mina partners startat och byggt en rad bolag där Swilkenbridge AB är och har varit moderbolaget. Utöver detta så är Glädje något jag söker i både nya affärer och kontakten med nya människor!
OLA HEFFLER
VISIONÄR DOER Efter 3 år i sportbranschen så tog jag klivet över till media (Airtime/ MTG TV och DoubleClick) och fick möjlighet att lära mig olika medier, positioner och roller (VD, försäljningsdirektör, försäljningschef, säljare, sponsringschef, Business Development Director mm). De senaste 11 åren har jag tillsammans med tidigare kollegor från sport- och mediabranschen startat och byggt en rad bolag där Swilkenbridge AB är och har varit moderbolaget. Min styrka ligger i visionärt tänkande och genomförandet. Min ledarstil som fungerar i FIROs tre faser (tillhöra, rollsökning och samhörighet).
FREDRIK IVANSSON
MIN FRAMGÅNGSFORMEL Efter att utbildat mig till marknadsekonom har jag arbetat i nära 20 år inom mediebranschen (Dagens Industri, Veckans Affärer, TV4 och HD-Sydsvenskan). Först som säljare och därefter i roller som försäljningschef och försäljningsdirektör. Utifrån min erfarenhet har jag skapat min egen formel för att nå framgång ”Fokus, Struktur & Passion”. Mina styrkor kommer utifrån min drivkraft att göra affärer, ledarskap och relationer. Nu har jag tagit nästa kliv och blivit delägare i Swilkenbridge. Där jag tar med mig min kunskap för att tillsammans med Ola och Per bygga och utveckla nya bolag